Komentari za tekst "Koliko su neinvazivni prenatalni testovi pouzdani?"

Komentara
4
Ostavite komentar
Dali je moguće da se ne identifikuju delovi fetalne frakcije,i da se greškom testiraju majčini hromozomi?
Procenat fetalne frakcije se iskazuje na samom izveštaju. Postoji mala mogućnost da rezultati testa možda ne reflektuju hromozome fetusa, već hromozomske promene placente (ograničeni mozaicizam posteljice, CPM) ili Vas (majčine hromozomske abnormalnosti). Primeri uključuju tripl X sindrom - XXX, status polnih hromozoma kao i u slučajevima kada je majka imala benigni ili maligni tumor.
Trebali biste da objasnite i druge prenatalne testove koji se rade u Srbiji, a ne samo ovaj iznad, kako bi trudnice koje su radile druge testove osecale se sigurnije, kao npr Nifty, ovako kada god citam vas tekst imam osecaj da drugi testovi nisu ok...znam da ste placeni za to, ali prvenstveno ste tu zbog nas trudnica, pa pojasnite i druge testove jer kao sto znate u Srbiji ima nekoliko takvih testova koji se u poslednje vreme rade skoro pod obavezno. Hvala.
Vratite se nazad na tekst
Ostavite komentar
Prvi dani u školskoj klupi velika su promena za mališane, ali i celu porodicu »
Kada primete da ih neko pažljivo sluša dok pričaju, ona automatski postaju maštovitija »
Forum
Moja priča

Patronažna sestra koju smo angažovali oko masaže i izmlazanja je optimistična:„Začas ćemo mi to, ne brinite se, uskoro Vaša beba dobija mleko made in...»

Bolne bradavice, grebkanje, nespavanje, napadi gladi, konstanta žeđ su samo neki... »
Izluđujuća tuga stavila je glatki sjaj straha na površinu svega što sam osećala »
I mama se rađa kad se rodi beba, a možda to postaje i ranije »
Porođaj ne mora da vas plaši, pogledajte ovaj video »
Vakcina koju tinejdžeri mogu da prime je proizvođača Pfizer/Biontek »
Koji su prvi simptomi upale Bartolinijeve žlezde i kako prevenirati ovaj problem? »
Izluđujuća tuga stavila je glatki sjaj straha na površinu svega što sam osećala »
Koliko je vremena potrebno da se glas automatizuje zavisi od nekoliko faktora? »
Snežana i sedam patuljaka - još jedna bajka na udaru nove stvarnosti »
Nakon tročasovnog leta, mama je s bebom u rukama prva izvedena iz aviona »
Naši bebci
  • Mali dzentlmen
  • Mia
  • Moj mali ;)
    Marko
    Smej se smej...
    Gledamo tamo...
Ovaj tata je aranžirao ćerkine školske obroke po uzoru na njene crteže »
Kako izgleda popodne provedeno sa tatom? Zavisi koliko je tata maštovit »
Prvi dani u školskoj klupi velika su promena za mališane, ali i celu porodicu »
Kada primete da ih neko pažljivo sluša dok pričaju, ona automatski postaju maštovitija »